JAG är med på Grön Onsdag!

Helt otroligt att jag är med på dom storas gröna Onsdag. Satte nästan min kaffe i halsen då jag satt och kollade mina favvobloggar på morgonen. Tittade på Karins Vacker& underbar för att få se dom gröna naglarna för veckan, och tänkte oj torra händer, pillade nagelband, mitt lack, mina händer...Jag är där, bland alla andra, vackra händer.
Detta kräver skärpning måste sluta pilla och knapra;) och smörja in händerna i nåt jag genast måste inhandla;)  http://www.vackerunderbar.se/?p=36777
Vågar inte kopiera bilden utan visar länken dit.







Kommentarer

  1. snyggt,vad är det för märke på lacket?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Chirality i färgen Asymptote, ett lack jag köpt på edgypolish. Ursnyggt holo, men vet inte om det finns längre.

      Radera
  2. Galet snyggt ju! Kul att du kollar mina gamla inlägg! ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack, lacket är jättefint, men huvva vilka bilder..tur man blivit lite bättre iaf.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg