China Glaze Starboard.

Ett 19 kronors lack och tänkte att det får ju bli som det vill, men hade inte tänkt mig fullt med luftbubblor.
Nu vet jag inte vad jag gör för fel, var ju likadant på OG midnight. Och tänkte då att det var nåt med under eller överlacket. Nu har jag bytt dom båda och blev ändå lika:(  Det fick även torka innan jag målade på OPI´s toplack. Vad gör jag???  Har använt mig av Depends dip in remover, mandelolja och yes/vatten sen essie help me grow. Här kommer iaf bilderna.









 Så här ser det ut utanför mitt sovrumsfönster idag  8 minus.

Kommentarer

  1. Jag får ofta bubblor om jag är lite generös med lacket och målar flödigt.Behöver ju inte vara det men det kan vara värt att prova att måla extremt tunt med samma lack och se om det ändå händer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan jag nog ha varit, lite för slösaktig eller lat kanske;) Tack ska tänka på det.

      Radera
  2. Skakar du något av lacken innan? Det kan ge bubblor men annars vet jag inte. Himla fin färg hur som helst :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan jag nog kanske gjort det också;) Om det att rulla det mellan handflatorna kan liknas vid skaka, hmm men kan kanske skakat med.
      Ska iaf tänka på era råd, Tack.

      Radera
  3. Ja, skakat eller för flödigt är mina tips. Fin nyans!

    SvaraRadera
  4. Tack, rara ni är som svarat och hjälp mej.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg