China Glaze mistletoe kisses.

Ett grönt glitterlack jag köpt av en tjej i en lackbytargrupp på Fb.Jag lade det på Jessicas mint mojito green och kan då konstatera att det inte blev ett favoritlack. Det vart för mycket silver.
Det är 2 lager av glitterlacket, men jag tror att 4 lager på egen hand hade funkat också.
Som vanligt med glitterlack så syns det ju dåligt på bild, men ska in till Karin på grön Onsdag med det, och det trots sin ålder, för nytt är ju inte lacket direkt. Men väl grönt.
Jag har inget överlack.



Med blixt.
Dagsljus.









Kommentarer

  1. Det här tycker jag är superfint. Jag använde det på egen hand när jag bar det. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror att du brukar gilla lite mer kalla färger väl Pamsan, jag gillar varma juh ;) eller det är ju så att min kropp gillar varma, jag tycker kalla oftast är snyggare..coolare iaf.

      Radera
  2. Jag gillar det, även silverglittret!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sanna. måste gå och kolla in era och se vad ni bjuder på idag.

      Radera
  3. Fint! Undrar om jag har detta, det känns nästan så. Hmmm...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns väl inget du inte har eller Sminkan;)

      Radera
  4. Jag gillar det här, är ingen silverälskare men tycker det här funkar bra med sitt silverinslag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är ok idag, men då var jag bara indielover...

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg