China glaze i´m with the lifeguard.

Jag fick jag mina 2 lack som jag köpt av en Sanna i en Fb bytargrupp och det ena var ett neon och det andra ett holo.
Båda lacken har jag haft span på ett tag nu, så jag är så glad över att ha kommit över dom och till ett bra pris också. Nästan överlycklig faktiskt :)
3 lager och på bilderna utan överlack, men det åkte på för jag var lite stressad och dunkade i dom på ett par ställen. Hade brådis och gubben satt i bilen. Utan överlack är det lite halvmatt.
Hade jag inte haft bråttom hade jag låtit bli SV. Mina solbilder gör lacket lite gulare och inte så neonigt som det faktiskt är, och skuggbilderna visar inte heller riktigt som det ser ut. Men jag älskar det, ser mina naglar hela tiden...viftar ovanligt mycket :)
Sista bilden har en knallig Basilika i bakgrunden om det kan vara någon jämförelse. Men vet ju att dom flesta nagelnördar sett detta lack för länge sedan, så ni vet ju.
Men kör på hos Karin med det fast jag visade det på nailart Sunday, men här är det ju utan pigor på.












Kommentarer

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg