Peripera Roly green och Grön Onsdag.

När jag sist skulle köpa Mist från Tvål slank ett lack eller var det två ;) med, här är det ena.
Ett parfymerat ljusgrönt lack med en söt katt att hålla i när man målar.
Just detta lack var lite svårmålat, lite tjockt och med småklumpar i men det var ju på rea och sen tror jag att jag inte rullade det tillräckligt innan målningen.
Det torkade på direkten och har 3 lager här, vilket behövdes. Luktar det päron månne...typ
Det har ett visst skimmer, kan nog säja att det är ett pärlemor.
Tycker att det var rätt fint faktiskt.
Fler gröningar finns här. Hos Karin på vacker och underbar.









 För övrigt så blev jag mer nöjd med lacket än misten, men mer om den en annan dag.



Kommentarer

  1. Somrigt och fint - jag har några sådana där lack jag med och de är enbart inköpta p g a flaskan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta fint är det och flaskan är ju så cool.

      Radera
  2. Söt flaska! Nyansen är också fin måste jag säga =)

    SvaraRadera
  3. Flaskan är väl finast kanske..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg