essie vices versa.

Som vanligt googlar jag ju inga bilder på ev köp innan jag gör dom, så därför blir det alltid en överraskning när jag lackat.
Trodde jag hade köpt ett krämlack i nån pistagegrön kulör, men det visade sig vara ett jätte skirt matt eller i alla fall semi matt lack.
Gav upp efter 4 lager (ymniga sådana) fortfarande lite vnl, men ynka lite.
Titta in till Karin och se fler gröningar idag länk här.
Utan överlack:







Med överlack:
Handkrämsfeta fingrar och en skuscha på lillfingernageln, samt ett sår på tummen, allt det bjuder jag på denna Onsdag.




Kommentarer

  1. Jag gillar verkligen färgen! Synd att det var så skirt bara...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan bara hålla med, älskar sådana gröna färger. Men ett märkligt lack var det...

      Radera
  2. Superhärlig pigg grön färg. Vad jag vet kom lacket i en neonkollektion förra året och neoner har en tendens att vara skira. Testa att lägga det över vitt nästa gång så kanske det blir bättre. Jag brukar lägga vitt under neoner för det hjälper färgen och som sagt, neoner kan vara skira.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack Lotta för infon, ska verkligen tänka på vitt under nästa gång. Trodde inte det var en neon riktig...jaja man lär så länge man lever:)

      Radera
  3. Ja vitt är en bra idé! Annars är det riktigt läckert, gillar det bättre som matt =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa vet du det gör jag med...kan man ångra bort överlacket;)

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg