Idun Eir Curling mascara.


Nu har jag använt Iduns curling mascara i flera dagar, och har bildat mig en bra uppfattning om den.
Själva borsten är lång och böjd och sitter på en för mig ovanligt lång pinne.
Men det känns som att bre på smör och fransarna blir långa och klart mer böjda.
Fast jag böjer mina med franstång som vanligt, men så här långa och fina har jag aldrig sett mina ögonfransar tidigare.
Här behövs ingen fransförlängning som alla verkar vilja ha idag (och jag faktiskt tycker är fult iaf om dom är för långa) Ischlopischlo
Nu ska jag säga att mascaran inte är helt 100 i sitt inci, det finns visst innehåll som jag brukar försöka undvika. 
Bästa mascaran!?
219kr
Ingredients: Aqua, Oryza Sativa Cera (Rice) Bran Wax, Sucrose Stearate, Cera Alba, Copernicia Cerifera Cera, Polyvinyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Butylene Glycol, Hydroxyethylcellulose, Caprylyl Glycol, Tocopherol, Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate, Potassium Sorbet.

Kommentarer

Populära inlägg