Kiko 493. Och lite funderingar i min ensamhet.

Mycket vacker guldglittrande rött från Kiko. Jag brukar inte vara så förtjust i rött, men denna gillade jag verkligen.
En gåva från min lillebror som han köpte i Italien i somras.
2 lager och satt jättebra.

Snön vräker ner utanför mitt fönster och jag undrar hur länge till jag har denna underbara utsikt här över sjön och alla djur.
När jag ändå är lite svartare än brukligt, kan jag säga att jag oroar mig för barnbarn nr 2 som ska in på operationsbordet när som helst.
Och natten till igår dog en morbror som jag tyckte mycket om, och som om inte det vore nog ute i världen är det värsta sandlådenivån.
Men livet går vidare i min lilla stuga och hoppas det går hyggligt även för er där ute.
Som slutkläm så är det bara 10 dagar kvar till vintersolståndet och vi kan börja på ny kula med sol och sommar i sikte.









Kommentarer

Populära inlägg