estelle& thild

Facial Oil Rose Otto.
Det var utförsäljning på Life butiken i vintras någon gång, och det som lockade mej då var denna olja, som jag inte direkt gillar doften på men som varit kanon över vintern.
Har använt den under min nattkräm och även oftast under dagkrämen också.Betyg 4
Köpte även:
 
Och denna luktar ju ingenting istället, jo lite oljor kanske.Den gör det den ska, rent.Betyg 3
Jag älskar ju deras Neroli:

 
Den står ännu oöppnad, men har gjort slut på nattcremen i samma serie. Älskar doften.Betyg 5 för nattcremen än så länge,vet inte än hur dagcremen är.
Bilder lånade från Kick´s
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  1. Nu hittade jag ju till recensionen av Estelle& Thilds olja ;)=)

    Jag tycker just doften ar sa ljuvlig, men det ar ju en smaksak

    SvaraRadera
  2. Ja smaken är ju som baken, men saknar den nu när den är slut till och med doften;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg