Sista chansen att få iHerb rabatt.

Den tog jag igår, 5% är 5%...ok typ inte mycket men kan alltid skylla på det. Detta vart det:
Two Moms in the Raw, Almond Butter Cacao Truffle, 3 oz (85 g) 4,35$

Hur vart bilden så här? Fy vad jag är kass på detta:)
Dr Wood tvålen bara älskar jag.
Nubian tror jag är 2 st black soap, ska bli kul att testa.
Neutrogena hoppas jag ska ta bort min ögon make utan att svida...lite känslig där.
Deon har jag hört gott om ska testas.
Shine spray till håret lät spännande.
Raw tryfflar lät ljuvligt.
Och lip balmen var gratis.
34,23$=222kr=bra!!

Kommentarer

  1. Hej igen =)
    Sag att du namnde att du soker en mild ogonmakeup remover. Hoppas i och for sig att denna du bestallt kommer att fungera =)
    En ogonmakeupremover som ar valdigt mild for kansliga ogon ar Maria Akerbergs Eye Makeup Remover den finns bade i 30 ml reseforp och i originalstl 125 ml. Ett litet tips bara =)
    Halsningar Jeanette

    SvaraRadera
  2. Ja Maria Åkerbergs produkter är jättebra, har inte testat ögonremovern men det kanske blir ett inköp av den senare om denna inte funkar. Tack för din kommentar, uppskattas mycket

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg