Glossybox Juni.

Så fick jag min gratisbox idag eftersom jag värvde min bror och har gjort alla enkäter.
Det är ju ca 50% typ av grejerna jag får därifrån som jag vill använda, så också idag. Men först bilderna:

Lite svårt att se för jag fotar så illa:) men det är iaf en fransböjare som jag redan har världens bästa.
Ett lack från China glaze liquid crystal(me like)
Lip balm från Figs&Rouge 100% natural i en svagt rosaglansig färg. (like)
Sen kommer ogilla prylarna:
Elisabeth Ardens eight hour cream Pytte förpackning som tur var.
Och den just nu omskrivna Sebastian här med Volupt spray som innehåller massor av läskiga saker 50ml..vet inte vem jag ska ge den till borde kanske bara kasta den.
Låter otacksam men jag lutar snart mer att börja med någon av dom naturliga boxarna ist.

Kommentarer

Populära inlägg