Ny iherb leverans.

Det här blev det denna gång:
Aubrey Organics, E Plus High C, Natural Roll-On Deodorant, 3 fl oz (85 ml) som jag testade igår och var visserligen lite kladdig att rolla på men håller mej fortfarande luktfri(dagen efter) Den verkar än så länge bättre än den andra i sprayform som jag använt ett tag nu.
Älskar doften, men tyvärr inte optimal.
Betyg 3 av 5


Neutrogena Naturals, Fresh Cleansing + Makeup Remover, 6 fl oz (177 ml)
Har jag testat i ansiktet(ej ögon) 2 ggr och den är väl ok. Men tog den till ögonmaken igår och på ena ögat sved det så förskräckligt, men tror jag samtidigt fick in nåt i ögat och det så pass illa att jag vaknade med rinnande och svullet öga. Det känns som taggtråd där inne.Kan knappt se. Det blev bättre efter nån dag. Men tänker inte ha den på ögonen nåt mer.
Ingen favvo alls.
Betyg 2 av 5


Nubian Heritage, African Black Soap Bar, 5 oz (141 g)
Luktar underbart men inte testat än.Har nu provat den till händerna bara och den är underbar, återfuktar mycket bra och doftar ljuvligt. Ska testa på kroppen.
Jag gillar den verkligen men eftersom jag har svårt att hålla i den och tvåla in mej med den, så tar det ner betyget för mej.
Betyg:stark 3:a


Aubrey Organics, White Camellia and Jasmine Shine Conditioner Spray, 2 fl
Gör att håret blir lätta att reda ut och lite blankare.
Gillar doften men hade önskat att den tog bort mitt frizz.
Betyg: stark 3:a



Sierra Bees, Organic Vanilla, Lip Balm, .15 oz
Bra trutvalla.
Betyg:3 av 5


Two Moms in the Raw, Almond Butter Cacao Truffle, 3 oz
Smakar raw= gott av mycket mandel.Uppäten:)

Kommentarer

Populära inlägg