Äntligen öppnade Sushi Yama.

Och vi var där så klart.
Mellan sushi 95kr jättegod.

Grön algsallad är såå gott.
Det är ju en kedja Sushi Yama så antar att alla ser lika vita och lite stela ut, men klart fräscht. Dom får en stammis i mej tror jag.
Andra gången vi var där så var soppan ljummen och den skulle dom värma i micron åt mej, men såg den inte mer, kanske står den kvar än idag.
Och sen kan man tycka att när 4 personer beställer så borde tallrikarna se likadana ut i stort sätt, men makens och min saknade rödlöken och den lilla skätten orange sås. Nyfiken som jag är så frågade jag varför, jo jag har 3 kockar sa han och dom gör inte riktigt lika...än får man hoppas han menade.
Han kom med varsin skål med rödlöken och duttade även på såsen, som jag ändå tycker är onödig. Tyckte inte det var lika gott som förra gången, laxen var så tjockt skuren och allt var så konstigt ljummet.

Kommentarer

Populära inlägg