Grön Onsdag.



butter London i färgen Thames.
Min enda färg i detta märke, bra att måla med torkade bra. Har essie help me grow under och Nutra Nail ultra shine över.




Skär sig rätt bra.


Kanske lite fånigt att ta med blommor, äpplen och katter. Men tycker det ser lite pyttit ut med bara några naglar. Så jag fortsätter väl med det.

Kunde inte hålla mej utan var senare på eftermiddagen tvungen att testa att måla över med Depend´s 363 som jag tror man kan kalla ett chrome effektlack kanske..eller rätta mej om jag har fel.
Kommer snart i eget inlägg. Det vart suuupersnyggt!!

Varför gjorde jag det när det var så fin färg? Jo för att det började få  tipwear eller på vanlig svenska det slets ner i topparna och det efter bara några timmar med överlack.
Det var likadant förra gången jag använde det och då hade jag inte essie help me grow eller nåt riktigt bra överlack ens.

Kanske är det ett Måndagsexempel eller ni andra som har testat flera butter, är dom så?

Kommentarer

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg