Members.com.

Igår lade members ut O.P.I med -41% och jag föll för det så klart, köpte Mariah Carey´s mini sand lack i 4-pack för 129kr och ett normalstort tror det vart det blåa Unfor-greta bly blue.

Men dom får ju inte fortsätta så här för gubben min blir lite vrång på alla lackköp, men dom fortsätter idag med att skicka fram China Glaze under näsan på mej och det med 50%
Alltså jag vill ju ha alla typ, eller iaf hela Autumn Nights och kanske Bohemian Luster Chrome och några glitterlack och några holosar.  Men kvinna behärska dej!!!

Fortsättning följer....??????

Om nån därute vill bli medlem och få 50kr rabatt så säj till så bjuder jag in.

Nu blev det 4 st iaf :: Running in circles (grönt)
Rare & Radiant (chrome)
OMG A UFO(grön)
Isle See You Later(rosa) Barnbarnet Williot 4 år valde.Men som jag nu tror är blått , det måste ha stått fel på deras sida.
 

Kommentarer

Populära inlägg