iHerb låde time.

19 dagar tog det från shippingdag, tror ju att det stannar i vår tull eller nåt, men man får ju inte ha bråttom.
Vill genast testa tandkrämen, men jag har inte slut på den jag har. Chiafröna var helt slut, så det var klart läge för dom. Vetegräs vet jag inte vad jag ska göra med, men det åker väl ner i smodin.

http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Mandarin-Magic-Hair-Moisturizing-Jelly-8-fl-oz-237-ml/8528
Får se hur denna funkar på mitt lite frizziga hår, luktar gott iaf.
Svamp-pinnar till naglarna och ett gratis lipbalm, thats it.
Ska göra en ny beställning för jag behöver raw kakao.

Kommentarer

  1. Min iherb-låda har fastnat i tullen och dom vill att jag ska betala tull även om jag är under tullgränsen, suck! Massor av spännande grejer du shoppat kan jag se :)

    SvaraRadera
  2. Oh nej vad jobbigt, undrar vad dom menar med det då. Hoppas du inte blir ruinerad.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg