Lite ätbart får också plats här.

Kan ju inte bara handla om yttre skönhet i min "blogg", inre skönhet är ju lika viktig minst.
Handlade lite från Raw food shop, eller om det heter recomarket.se. Bidde detta:
När paketet ser ut så här undrar man hur dom hanterar dom som inte går som Fragile.



Fr Vä Mandlar,solrosfrö,dadlar,cashewnötter och kakao.

Hö högst upp, kokosolja,carob under ,äppelcidervinäger,mesquite och pumpakärnor.



 Jag beställde vanlig äppelcidervinäger, fick denna, blev lite plutt först. Kollade hemsidan och den jag skulle ha var slut, och då har dom skickat mej denna istället. Pris skillnad 81 kr, en tackar.

Manuka honung och äppelcider vinäger.

Det var kakaon jag skulle köpa:) men jag fick ju 15% och då kan man ju lika bra passa på.
Nu ska jag göra mera Granola och nyttiga chokladbollar.
Jag gjorde massor av granola, fyllde största glasburken. Gjorde också varsin kopp choklad till gubben och mej på kvällskvisten med havremjölk, rårörsocker, kakaon, mesquite, chayenne och en knivsudd salt, och måttlig som jag är i allt, toppade hela härligheten med vispad grädde:)


Kommentarer

Populära inlägg