Ett rått försök.

Raw alltså. För jag blir så trött på mig själv att man aldrig lär sig, åt en massa gott igår som gör sig påmint idag, med onda leder i händer och fötter mest. Och skulle verkligen behöva gå ner X antal kilon. Borde helst försöka med 1 månad, eller åtminstonde 1 vecka, men i min familj är det svårt.
Vet att jag borde kunna säja nej, men har inte helt viljan än.
Startar idag så får vi se hur långt jag kan klara det, helt enkelt.


Började dagen med grön drink på en bit squash, en selleristjälk, 1/2 avokado, 1/2 banan, en rejäl bit ingefära och en pressad lime(som var det enda oekologiska) en skvätt apelsinjuice och en skvätt rismjölk, mixade det med mixerstaven. Gott var det.


Nu är det lunch och jag är nyss hemkommen från tandplågaren och hon gjorde skäl för det namnet dag eftersom hon bygger en krona. Burr, har kvar viss bedövning än, så tar därför en drink till, men en röd denna gång gjord i råsaftcentrifugen på:
1 liten rödbeta,en selleristjälk, 3 små skalade apelsiner, 1 litet päron och ett snurket äpple en hel jättenäve spenat(som inte heller fanns eko) några broccolikvistar och en rejäl bit ingefära igen.
 Återkommer när jag hittat på middag av det från bla mittenbilden:)


Kommentarer

Populära inlägg