Rå dag nr 2.

Vet att kaffe och komjölk inte är det bästa i raw men tänker inte ta bort det innan jag vill, jag älskar min lilla stund på morgonen med mitt kaffe och datorn. Så det är starten på alla mina mornar.

Sen följer en grön drink, en stoor en. På päron, ingefära, banan, squash, avokado, selleistjälk, spenat, lime och en skätt apelsinjuice + vatten. Tar bara halvor av frukt/avokado. Jättegod.
Sen blev det den här till lunch:
Som innehöll: röbeta, broccoli, spenat, selleri, ingefära, morot, päron och apelsin. Inte riktigt lika god, men ok. Knaprade på en bit gurka senare.
Middagen bidde: salladskål, champinjoner, gurka,  purjo, blomkål, selleri, tomat och avokado.
Dressingen bestod av: tahini, citronjuice,cahewnötter, soltorkade tomater och vatten.
Nu börjar jag tycka att middagen är trist, tar för lång tid att äta också.
En banan blev det nu kl 22, tänker inte lägga mig hungrig.
Jag kollade kcal idag för jag vill inte få i mig FÖR lite, runt 900 slutade det på. För lite för andra men inte för mig, eftersom jag är så stillasittandes. Godnatt.

Kommentarer

Populära inlägg