bareMinerals bareskin.

Pure brightening serum foundation broad spectrum spf 20

Mina fulaste bilder någonsin, men dom får duga idag.
Vad tycker jag då om den här...jaaa vet inte riktigt, men jag vet ju att det inte var riktigt vad jag trodde.
Jag har provat att lägga på den med fingrarna, pensel och svamp och av dom 3 så funkar endast svampen. Ville ha haft borsten som hör till för jag märkte ju att den funkade finfint när tjejen på Kicks lade på den på mej. Men jag är ju ingen foundation fan och då att både köpa krämen och borsten blir ju nästan 800kr= på tok för mycket kosing enligt mej, som aldrig köpt någon foundation över 200 kr tidigare.
Jo men hur var den då: Vet att man bara ska ta typ 2 droppar till hela ansiktet för lätt täckning, men om jag gör det med fuktad svamp (Real Techniques Miracle Complexion Sponge) så kommer jag bara till ena kinden, sedan finns inget kvar på svampen. Tycker för övrigt att dropparna är svåra att få ut.
Så jag tar nya droppar till andra kinden och pannan och hakan...slutar kanske på 6-8 droppar eller småstänk mera. Men sedan är jag rätt nöjd, inte full täckning på långa vägar, men lagom..fint.
Den känns lite fet efter ett tag, så jag håller med alla andra om att man nog ska ha lite torrare hy för att den ska bli super. Men man blir verkligen flawless.  Färgen är perfekt till mej, så där är jag helt nöjd med Kicks mätresultat. 
Jag ska hitta ett transparant löspuder att ha ovanpå bara, hade ett prov på make up for ever, kan ha varit deras HD puder. Ett vitt puder som det blev bara matt av.  Det var så bra, men innehöll så mycket skräp tyvärr, så det går bort.

Kommentarer

Populära inlägg