Glossybox Oktober.

Hörde lite om boxen igår på en Fb sida, att den fanns i 2 olika varianter (säkert fler) och att det var den futtigaste hittills. Så med hopp om att det inte var den värsta av dom som det pratades om, öppnade jag min fina box.

Eucerin volume-filler day cream + volume-filler night cream i 20 ml originalprodukt är på 50 ml och kostar 289-299 kr. Intensivt återfuktande, ska göra huden fastare och reducera fina linjer och rynkor.

Den vita tuben är från Schwarzkopf professional och är BC Bonacure moisture kick beauty balm. Som är en BB-kräm fast för håret. Skyddar, återfuktar, slätar ut och ger lyster.

Det som ser ut som ett nagellack är Me me me cosmetics, Cheek and lip tint i färgen coralblossom.

Från Make up store denna gång fick jag High tech lighter i färgen asteroid. Den är lite väl mörk att ha som highlighter men på läpparna var den fin på mej.

So Susan Universal blush, ett rouge som ska anpassa sig till ens hudton, återfuktar och ger näring.

Jag vet inte vad dom väntar sig, dom som gnäller på Glossybox hela tiden, jag är supernöjd. Jag menar, vad får man för 139kr, nada. Jag älskar att öppna paketet varje månad.
Någon mer som älskar paket, här är min inbjudningskod http://www.glossybox.se/referal?CI=Mzg2NzA=

Kommentarer

Populära inlägg