Sigma borstar nr 25 och 35.





Har ju sett och hört så mycket gott om dessa borstar, så jag köpte dom från smink.se. Såg direkt att blendingborsten var lite ful, spretig. Provade den ett par gånger och tvättade den försiktigt med en Aleppotvål och lät den sen torka upp och ner som alla andra borstar. Så här blev det:


Trist resultat och är inte impad av Sigmas borstar alls. Och inte av smink.se heller. Jag fick efter ett par mail, gärna skicka tillbaka den så skulle dom titta på den och ev skicka mej en ny. Men dom hade aldrig hört nåt dylikt. Eftersom jag bara vill skicka spårbart efter alla missar från Posten, så skulle det bli 54 kr minst. Borsten gav jag bara 134 kr för, då tappade jag orken. Trodde dom iaf skulle betalat frakten, då jag skickat bilder och visat hur den ser ut. Men visst, det finns folk till allt och dom kanske tror att jag har rufsat till den bara. Men varför skulle jag...ville ju att den skulle funka.
En av mina favorit vloggare visar den här.

Kommentarer

Populära inlägg