Grön Onsdag.

Trodde jag köpt ett apolosophy som var grönt som jag skulle visa idag, men ack vad jag bedrog mej.
Innan jag kom på det hade jag lekt med 2 gröna. Blev så inspirerad av Fröken Nilsson som visade kul lack igår på instagram. Mitt blev inte lika bra så det åkte av direkt. Men bjussar på dom bilderna ändå, för jag VILL vara med idag. Klicka här om ni vill se dagens gröna lack hos Karin.






 Sen fick jag som vanligt för mej att det saknades något och tog då och gjorde så här:



Använde mej av dessa:

Kommentarer

  1. Tycker det var riktigt snyggt jag! Åtminstone utan de svarta kanterna... =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa, men tack kanske inte var så illa dårå:)

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg