Isadora Angel wings.

Jag grundade med ett lager essie blanc, för jag förstod att annars skulle detta behöva typ 5 lager utan underkläder. Nu blev det bara 2 lager av detta ängelvings-strössel eller frost-damm.
Har inte haft ett liknande lack sen vad kan det vara 70-80 talet, men
det är ändå inte ett vanligt frostigt vitt lack som dom jag hade då var.
Jag gillar detta, och kommer på mej med att titta på naglarna allt som oftast. Ska se om jag hinner göra något mer med det idag, sugen på lite prickar i någon form.
Lägger in lite hur det ser ut utanför mitt- hus- bilder nedanför.
Säkert minst 20 cm orörd snö. Vackert men ack så jobbigt.








 Liten miss på pekfingret annars tycker jag nog att fast naglarna är korta, så är dom ovanligt ok.





När solen skiner så visst är det fint, Men när man sitter fast 2 ggr med bilarna på en dag är det urjobbigt. Och hönsen vill inte ut när det är flera minus. Ja och knappt jag heller.
Hoppas mina vänner i Mexico ser dessa bilder, det är en enorm kontrast till deras säkert 35 plusgrader.







Kommentarer

Populära inlägg