Bonusbay.se

Jag handlar ju rätt ofta över nätet, i alla fall om ni frågar maken;) men tycker att jag har kommit på ett smart sätt att få tillbaka en del.
Bonusbay har jag haft ett tag nu och fått utbetalningar från, så jag kan klart rekommendera den sidan.
I länken här nedanför kan den som vill klicka sig fram till sidan, och vi båda får en liten bonus från den.
Man reggar sig och när man nästa gång handlar något så kollar man om den butiken finns med hos Bonusbay, går ut genom sidan till tex eleven där man får 8,5% tillbaka på sitt köp.
Pengarna får man sedan på sitt konto när dom vuxit till 150 kr eller mer. I love it.
Och nej jag är inte sponsrad på annat sätt än att jag ev får samma bonus som du, tycker bara det är så genialt.

http://www.bonusbay.se/?r=2508428

Kommentarer

Populära inlägg