Astor pimpad p2.

Ovanpå p2 nail foundation stämplade jag lite med en bronzeskimmrande Astor nr 502 hot chocolate season.
Men naglarna är så långa att inte stämpeln räcker till på vissa naglar, eller så böjer nageln sig av trycket. Har inte några stenhårda naglar, utan mer åt det mjuka och böjbara hållet tyvärr.
Lät det säkert sitta på i 2 hela dagar.



Igår bar jag ut det man ser i bakgrunden till växthuset, har inte grävt ner dom än, men får stå ute där i alla fall. Tomater, paprika, gurka och chili till växthuset. Squashen och örterna satte jag ner ute i pallkragar eller nåt liknade som gubben byggt i höfthöjd.
Lite potatis, morötter, rödbetor, sallat och massor av olika lökar sitter i landet redan, tillsammans med sparris, stevia och gräslök i mängd. Persiljan kom upp i växthuset i år igen.



Kommentarer

  1. Super fin kombo. :) Skulle gärna byta till mig dina mjuka naglar, mina hårda mer eller mindre flyger av när de slår i saker och ting.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Jaha där ser man, och jag som ville ha hårda, kan vi få en mitt i mellan variant:)

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg