Min kundvagn hos iHerb.


http://se.iherb.com/tr/cb?pcodes=ELF-06701_PFI-02159_PFI-06250_LUS-00536_PFI-06227_ELF-84003_RTE-01426&rcode=TDG065

Om ni har lust att kolla vad jag har i kundvagnen just nu på iHerb, så klicka på länken ovanför.

Jag gillar iHerb ,men har inte köpt något där på hela sommaren, men nu är det dax igen.

Känner att vissa saker behöver bytas ut hemma, som tex makeup svampen och borsten från elf, båda dom är klara favoriter hos mig.
Där finns allt och tar man som jag ickespårbart paket så kan det visserligen ta upp till 20 dagar att få hem det, men å andra sidan kostar det 28 kr.
Jag har alltid fått mitt paket och har köpt där många många gånger.

Denna mist här under är också en favorit och har sprayats på morgon och kväll, tillför en massa härlig fukt som håller i sig i 8 timmar. Älskar den men den var restad nu tyvärr.

Glöm inte att få en produkt gratis, här kommer länken.

Kommentarer

Populära inlägg