5 tomma.


För en gångs skull så visar jag 5 tomma som jag gillat allihop.
Duscholjan från Scandinavian herbs är den bästa duscholja jag använt, jag har inte smort in min lekamen sen jag började använda den. Innehåller fina oljor och örter.

Rengöringsmjölken från samma ställe, är hittills den enda remover jag kunnat använda utan sveda och dimsyn, och då har jag testat många. En del har varit bra första gångerna men svider sedan.

Deon secret agent från True organic of Sweden, är en kanondeo. Har köpte en ny av Hanna, naturligt snygg.

alverde dagkräm anti-ageing med Q10, var även den bra, köpt i Tyskland.

Här kommer mitt enda svek mot naturen och det ekologiska, Maybellines mascara Sensational, tyvärr superbra på mina fransar.

Vet att jag kanske låter jävig i mitt tycke om Scandinavian herbs, eftersom jag är säljare av det, men helt ärligt älskar jag dessa produkter.

Kommentarer

Populära inlägg