hey honey Good morning honey silk facial serum.



Jag har endast testat detta serum under min mejk en gång och efter ett par timmar såg jag 2 små finnar ploppa upp på min haka. Jag är ju inte tonåring och har aldrig haft någon acne alls, så något annat är ju alltså ansvarig för det.
Och när jag försöker forska ut inci så ser jag nästan inga ämnen i produkten som jag vill lägga på min hud. Jag kan ibland tillåta mej en eller två små fulingar i mina produkter, men så här många- nej.
Tråkigt för jag trodde hey honey skulle vara mer naturligt, låter ju så. Undrar är det ens honung i, står ju honungs extrakt?
Jag är ju inte lärd och detta är bara en tants tankar i sin egen blogg, så ni får väl ta det med en nypa salt och peppar, och kolla upp själva. Men jag är skeptisk!!

Ingredients:
Aqua (water), Cyclopentasiloxane, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Dimethicone, Trisiloxane, Ceteth-10, Squalane, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Honey Extract, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil,Sodium Hyaluronate, Panthenol, Allantoin, Isononyl Iononanoate, Saccharide Isomerate, Isopropyl Myristate, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,Triethanolamine, Laureth-4, Bisabolol, Glycine Soja Oil, Ethylhexylglycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butylene Glycol, Silk Amino Acids, Phenoxyethanol,Disodium EDTA, Tocopherol, Carhamus Tinctorius, Linoleic Acid, Beta-Sitosterol, Tocopheryl Acetate, Squaleene, Retinyl Palmitate, Parfum (Fragrance).

Kommentarer

Populära inlägg