aengland dancing with nureyev.

För mig var detta lack stålgrått med en hint av lila, lite duokromt sådär, med en fin holo. Men på nätet läser jag att den är isblå/lila och då kanske den funkar på blå Måndag idag.
På dom 2 sista bilderna ser man mer än det grå i alla fall.
2 lager av ett lättlackat och helt ljuvligt lack.
Fortfarande i stort sätt felfritt idag som är fjärde dagen jag bär det.
Inhandlat på Edgypolish nu i slutet av butikens liv, tyvärr.
11 lack har jag nu fyndat därifrån.
Hoppas ni lägger märke till att jag verkligen smörjt in mina torra händer:)
Nu in till Em, LÄNK!!








Kommentarer

  1. Jättefin färg och fin subtil holoeffekt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den och nu i solen så strålar den verkligen.

      Radera
  2. Svar
    1. Ja men du hade det ju du med..tur för dej:)

      Radera
  3. Superfint! Måste testa något av deras lack någon gång.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg