Test av hemlig hudvård, så bra var det.

I 3 veckor har jag nu morgon och kväll använt en rengöringsmousse och efterföljande rengöringsvatten( ej ansiktsvatten tydligen) därefter serum, ögonkräm, dagkräm på dagen och nattkräm på kvällen.
Min hy har aldrig känts mer återfuktad och "slät" till och med spänstig och med en bättre lyster.
Jag kan ärligt säga att det har varit lite jobbigt att tvätta morgon och kväll ,då jag bara varit omejkad hemma, men har icke fuskat en enda gång.
Lite sved rengöringen i mina ögon någon gång, då jag lyckats med att få in lite i ögat.
Det där rengöringsvattnet förstod jag inte vitsen med, men tog ändå bort den lite torra känslan efter moussen.
Men eftersom jag då fuskar med all hudvård, det vill säga, jag gör noggrann tvätt med bra produkter när jag har haft en full mejk.
Annars sköljer jag rätt ofta bara med vatten.
3 stycken enkäter har jag fyllt i om vad jag gillade dom, nu väntar jag på en rabattkod , så jag får veta vilket märke det är.
Och om det är rena eller orena grejer jag smort in i fejjan dessa veckor.

Kommentarer

Populära inlägg